PARGIJOOKS

RMK Tallinna Pargijooksud on üheksateistkümnest osavõistlusest koosnev rahvaspordisari.

Üritused toimuvad aprillist kuni septembrini kolmapäeviti Tallinnas ja selle lähiümbruses, linnaparkides ja metsaradadel. Sarja raames pakume nii tähistatud jooksuraja või orienteerumisraja läbimist. Tähistatud jooksuraja pikkused on ligikaudu 5km, õpilastele 1,5km ja tillurada 300m. Kõik rajad on omanäolised ja kordumatud. Lisaks on meil nelja erineva raskusastmega orienteerumisrada nii algajatele kui ka kogenud orienteerujatele (lühike 1,4-1,8km, keskmine 2,5-3,5km, pikk 4-6km ja valikorienteerumise rada). Pargijooksul leiavad sobiva distantsi nii tipp- kui ka liikumisharrastajad. Oodatud on igas vanuses osalejad, kõik kes naudivad liikumist looduses mitmekesisel maastikul.

 

Tule trenni, saame koos tugevaks!

Pargijooksu rühmatreeningud:

Eesmärgiks on ühiselt treenides parandada üldfüüsilist ettevalmistust, kiirusvastupidavust ja jooksutehnikat.

 

Sügis-talvise hooaja sisetreeningud teisipäeviti Tallinna Spordihallis (Herne 30), kell 18.00-19.30. Esimene treening toimub teisipäeval 5.novembril 2019.

Treeningud on mõeldud täisealistele harrastajatele ja algajatele. Treeningute läbiviimisel lähtume individuaalselt, vastavalt igaühe võimetele ja treenitusele. Noorte osalemine on lubatud koos lapsevanemaga. Treenerid Olga Andrejeva, Taavi Tambur.

Treeningu sisu:

  • Soojendusvõimlemine
  • Jooksuharjutused
  • ÜKE
  • Venitusharjutused

Esmakordsel treeningrühma liitumisel palume registreerida end pargijooksud@gmail.com või tel +372 53777111.





ALUSTAMISEKS

Alustamiseks toimi järgnevalt:

* registreeri ennast kasutajaks, sulle saadetakse e-postiga võistlejakood;
* registreerimisel vali üritus(-ed);
* tasu stardimaks ja vajadusel kiibi rent;
* võistluspäeval pöördu infolauda, kust antakse varem tellitud kiip
* registreerida saab ka kohapeal
* enne starti kustuta kiibi mälu ja suundu jooksurajale;
* rajalt tulles saad tulemuse ja tagasta kiip müügilauda;
Järgmine pargijooks juba nädala pärast!
Meeldivat jooksu või kõndi jooksurajal!